Jag googlade Omar Bouiche häromdan då jag ville veta lite om hans ursprung och ville kolla upp hans record och annat om hans MMA karriär. Record hittade jag men aldrig hans ursprung dock blev jag positivt överraskad då jag hitta något roligare än det jag letade efter. Det jag hittade var ett klipp på Omar när han piskade runt Paolo Roberto med lite submissions och slagväxlingar.
Tydligen så har TV3 gjort ett reportage om "Ultimate Fighting" (som MMA kallades förr när det inte var lika populärt) för några år sedan och Omar var med i detta reportage. Jag letade vidare för att sen hitta själva reportaget men hittade aldrig det.
Därför undrade jag om någon vet om man kan hitta hela reportaget? En länk skulle isåfall uppskattas
Klippet jag hitta ur reportaget, Omar leker lite med Paolo
(Roligt att Paolo inte blev lika förbannad som han lovat)
Jag har den på datorn. TV3.Reportage.Ultimate.Fighting.SWEDiSH.PDTV.XViD-MaM hör av dig om du vill ha den
Tack! Tyckte dock att programmet handlade mer om K1 än om MMA, i början pratade dem om MMA både från negativa och positiva sidan, sedan handlade resten om hur bra K1 var..
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]