Aktuellt datum och tid: ons 22 maj 2013, 00:25

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 18 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Re: UFC 115
InläggPostat: tor 10 jun 2010, 15:55 

Pyle
wilks

InläggPostat: tor 10 jun 2010, 20:08 

UFC 115 Lidell vs. Franklin press konferans börjar om ca 1h vilket kan ses här gratis http://www.ufc.com/live/?systemId=595e1 ... 44cb6e2170

InläggPostat: fre 11 jun 2010, 02:45 

Rofl, Mirko Cro Cop och Pat Barry är så sköna.

Några sköna kommentarer från Press konferensen.

Reporter: Mirko correct me if i'm wrong, but yesterday I did not see those mark on your forehead where did that come from?
Mirko: That's a delicate question you know... I had a late training in my room so... few ladies came in, if that answer your question...
Reporter: Are you ok?
Mirko: huh?
Reporter: Are you ok?
Mirko: Excuse me?
Reporter: Does it hurts? Are you ok?
Mirko: No, i'm ok, but they're not.

Reporter: Yesterday you also wore your PRIDE t-shirt at the open workout I was wondering that if PRIDE still means something to you if you feel like you're representing PRIDE when you come out?
Mirko: No, I just like it. But Dana sell me that t-shirt, It has a UFC mark on it you know, so I just like it, black colour and it's nice material, that's all. PRIDE doesn't excist anymore so I have nothing to do with PRIDE anymore, i'm an UFC fighter.

Reporter: My next question is for Mirko, will you be giving Pat Barry your autograph?
Mirko: Ofcourse, definitley he's going to get one atleast, i'll try to give him another one... on saturday night. But tomorrow or today he'll get one, i'll do my best to give him one.

Reporter: And you have sort of been look upon him as being I guess a bit childish and that he admires you so much, what is your though of his admiration for you?
Mirko: Well first of all he's an amazing guy, really decent and I like the guy I must say, it has nothing to do with our fight, we'll fight and i'll treat him just like any other opponent, but I got to say, I met him at the hotel the other day and he's a really nice person. And he said that incase he wins he'll spend 2 years starring to the window, but he has to have one thing on his mind is that, if he lose the fight and i'll be lucky and throw a high kick he might stare to the window 2 years too, with a nurse on his left side.

Se Press konferensen här http://www.ufc.com/live/?systemId=595e1 ... 44cb6e2170
Spola fram till 38.11mins där börjar det roliga :D

InläggPostat: sön 13 jun 2010, 02:39 

det känns lite som att det här fight cardet har satts upp bara för att fylla fight datum fram till brock vs shane men oavsett vad så är den här och man får hoppas på att rich och chuck levererar som dom oftast har gjort. Finns inga riktiga favortier i den här carden men tror nog att chuck kommer vinna den känns lite som han har mkt mer att förlora än vad rich har fastän dom ingen av dom kommer antagligen inte ha en chans för bältet. Crocop vs Berry alltså det känns tung att behöva skriva det här men crocop är nog slut som proffs fighter, om inte han får in en head kick a´la gonzaga med andra ord lucky hit annars så tror jag nog berry kommer knocka honom ganska tidigt in i matchen med tanke på att han är en up and comming medans crocop redan haft sin del i fighting världen. Thiago vs Kampmann alltså man tycker ju att thiago inte borde ha några störra problem med att vinna över kampmann men man vet aldrig men jag tror på thiago där. Ben Rothwell vs Gilbert Yvel ända sen IFL så har jag ogillat rothwell, mest för att det har kännts att han inte satts på ett riktigt prov och när jag fick höra bas rutten säga att rothwell är en sån kille som man måste slå med en stock för att han ska känna nåt så ni kan ju ana hur glad jag blev när han sattes på test emot velasquez (som för övrigt är bland dom bästa i tungvikt) så jag tror på yvel hela vägen den här matchen han är för tuff o våldsam för rothwell (oavsett om han byter smeknamn eller inte). Får hoppas på en schysst card och inte en abu dabi fight card med dans och nonsens :) ENJOY THE FIGHTS FIGHT FANS

InläggPostat: sön 13 jun 2010, 20:40 
Användarvisningsbild

akilles skrev:
det känns lite som att det här fight cardet har satts upp bara för att fylla fight datum fram till brock vs shane men oavsett vad så är den här och man får hoppas på att rich och chuck levererar som dom oftast har gjort. Finns inga riktiga favortier i den här carden men tror nog att chuck kommer vinna den känns lite som han har mkt mer att förlora än vad rich har fastän dom ingen av dom kommer antagligen inte ha en chans för bältet. Crocop vs Berry alltså det känns tung att behöva skriva det här men crocop är nog slut som proffs fighter, om inte han får in en head kick a´la gonzaga med andra ord lucky hit annars så tror jag nog berry kommer knocka honom ganska tidigt in i matchen med tanke på att han är en up and comming medans crocop redan haft sin del i fighting världen. Thiago vs Kampmann alltså man tycker ju att thiago inte borde ha några störra problem med att vinna över kampmann men man vet aldrig men jag tror på thiago där. Ben Rothwell vs Gilbert Yvel ända sen IFL så har jag ogillat rothwell, mest för att det har kännts att han inte satts på ett riktigt prov och när jag fick höra bas rutten säga att rothwell är en sån kille som man måste slå med en stock för att han ska känna nåt så ni kan ju ana hur glad jag blev när han sattes på test emot velasquez (som för övrigt är bland dom bästa i tungvikt) så jag tror på yvel hela vägen den här matchen han är för tuff o våldsam för rothwell (oavsett om han byter smeknamn eller inte). Får hoppas på en schysst card och inte en abu dabi fight card med dans och nonsens :) ENJOY THE FIGHTS FIGHT FANS

Hehe, ja du...det den tippningen gick väl sådär va..? :mrgreen:

Måste säga att UFC 115 inte var särskilt lockande men det var en riktigt bra gala! Tycker alla matcer var underhållande och även fast jag höll på Chuck så måste man säga att det e jävligt grymt av Rich att bryta armen men ändå köra på och knocka honom!

InläggPostat: mån 14 jun 2010, 00:08 

Gaffeln skrev:
akilles skrev:

Hehe, ja du...det den tippningen gick väl sådär va..? :mrgreen:

lmao :mrgreen: 0-4. De ä tufft. Men inget illa mot akilles, ibland bara händer det ;)

InläggPostat: mån 14 jun 2010, 01:23 

aa du nu i efterhand så måste jag väl säga den här galan va mkt bättre än jag förväntat mig och jag är lite chockad över hur fel jag hade den här gången hahaha förhoppningsvis så tippar jag lite bättre nästa gång. det var ju väldigt tur att jag inte satsa pengar på den här galan :P

InläggPostat: tis 15 jun 2010, 14:30 

Franklin verkar ha rätt ont i handen när de ska ta av handsken från honom. Det smärtar att se. :/

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 18 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]